dcamera.pl

Portal ogólnotematyczny

Dropshipping
Marketing

Dropshipping co to i jak użyć go, aby zwiększyć swoją sprzedaż?

Współcześni sprzedawcy w branży e-commerce mają konkretne, bardzo wysokie wymagania, a jednym z nich jest możliwość łatwej integracji z bazą produktową hurtowni.

Nie można dziwić się tym standardom – sklepy, które pozostają w tyle i nie podążają za innowacjami w celu usprawnienia swojej pracy, zazwyczaj przegrywają z konkurencją. Jako profesjonalny system do zarządzania sprzedażą, ErpBox zaproponował swoim użytkownikom nowoczesne narzędzia także w tym zakresie, zapewniając szybki, a jednocześnie bardzo prosty sposób na stworzenie wydajnych integracji. Umiejętne skorzystanie z dostępnych modułów stanowią klucz do sukcesu na każdym internetowym marketplace, warto zatem odpowiedzieć sobie na pytania – dropshipping co to i jak go prawidłowo wykorzystać?

Rola dostawcy w wysyłce – dropshipping co to?

Najkrótszą odpowiedzią na to pytanie jest określenie dropshippingu jako model logistyczny spotykany w branży e-commerce, w którym proces wysyłki towaru realizowany jest przez dostawcę. W ErpBox wystarczy podłączyć plik XML wybranej hurtowni, aby zyskać duże korzyści, które prowadzą do odczuwalnego zwiększenia sprzedaży. Warto wymienić tu między innymi:

  • pobieranie produktów z pliku XML dla wybranych hurtowni,
  • możliwość ograniczenia pobierania według minimalnego stanu magazynowego, przedziału cenowego (ceny netto z XML), wybranych kategorii lub     producentów,
  • możliwość modyfikowania ceny o wartość procentową lub stałą,    
  • możliwość przeniesienia kategorii produktów z XML,    
  • możliwość zamiany stanu magazynowego na konkretny przedział,
  • import jednorazowy, a także dwa lub trzy razy na dzień.

Wystawianie produktów z hurtowni w ramach ErpBox – korzyści dla sprzedawcy

Skoro odpowiedzieliśmy już na pytanie dropshipping co to, pora przybliżyć kwestię realnych korzyści, jakie czerpać można z funkcji ErpBox. System ten pozwala na integrację szerokiego zakresu marketplace, wliczając w to również najpopularniejsze serwisy aukcyjne i sprzedażowe, takie jak:

  • Allegro, 
  • eBay,
  • Amazon.

Do największych zalet tego rozwiązania można zaliczyć sprawne pobieranie i aktualizowanie niezbędnych informacji o produktach, takich jak opisy, zdjęcia i wiele więcej. Przekłada się to na uproszczenie procesu wystawiania produktów w tych kanałach sprzedaży, ułatwiając pracę całego zespołu. Samo podłączenie hurtowni jest niezwykle proste – wystarczy zalogować się do ErpBox, wypełnić formularz w zakładce Towary i usługi, a następnie przejść do Import XML/Hurtownie.

Integracja z hurtownią w ErpBox – jak prezentuje się cennik?

Z uwagi na dużą ilość hurtownie dostępnych w ErpBox, oferta tego systemu jest bardzo atrakcyjna. Hurtownie te, podobnie jak obsługa 1 hurtowni spoza listy, nie wiąże się z dodatkowymi kosztami. Natomiast, jeśli użytkownik zdecyduje się na obsługę drugiej i kolejnych hurtowni, jego abonament zwiększy się o 49 zł miesięcznie (jak przewiduje aktualny cennik). Warto podkreślić, że na podstawie udostępnionego pliku XML, do ErpBox może zostać podłączona dowolna hurtownia, co otwiera przed sprzedawcami bardzo szerokie możliwości.