Strona główna
Marketing
Tutaj jesteś

Dropshipping co to i jak użyć go, aby zwiększyć swoją sprzedaż?

8 września 2021 Dropshipping

Współcześni sprzedawcy w branży e-commerce mają konkretne, bardzo wysokie wymagania, a jednym z nich jest możliwość łatwej integracji z bazą produktową hurtowni.

Nie można dziwić się tym standardom – sklepy, które pozostają w tyle i nie podążają za innowacjami w celu usprawnienia swojej pracy, zazwyczaj przegrywają z konkurencją. Jako profesjonalny system do zarządzania sprzedażą, ErpBox zaproponował swoim użytkownikom nowoczesne narzędzia także w tym zakresie, zapewniając szybki, a jednocześnie bardzo prosty sposób na stworzenie wydajnych integracji. Umiejętne skorzystanie z dostępnych modułów stanowią klucz do sukcesu na każdym internetowym marketplace, warto zatem odpowiedzieć sobie na pytania – dropshipping co to i jak go prawidłowo wykorzystać?

Rola dostawcy w wysyłce – dropshipping co to?

Najkrótszą odpowiedzią na to pytanie jest określenie dropshippingu jako model logistyczny spotykany w branży e-commerce, w którym proces wysyłki towaru realizowany jest przez dostawcę. W ErpBox wystarczy podłączyć plik XML wybranej hurtowni, aby zyskać duże korzyści, które prowadzą do odczuwalnego zwiększenia sprzedaży. Warto wymienić tu między innymi:

  • pobieranie produktów z pliku XML dla wybranych hurtowni,
  • możliwość ograniczenia pobierania według minimalnego stanu magazynowego, przedziału cenowego (ceny netto z XML), wybranych kategorii lub     producentów,
  • możliwość modyfikowania ceny o wartość procentową lub stałą,    
  • możliwość przeniesienia kategorii produktów z XML,    
  • możliwość zamiany stanu magazynowego na konkretny przedział,
  • import jednorazowy, a także dwa lub trzy razy na dzień.

Wystawianie produktów z hurtowni w ramach ErpBox – korzyści dla sprzedawcy

Skoro odpowiedzieliśmy już na pytanie dropshipping co to, pora przybliżyć kwestię realnych korzyści, jakie czerpać można z funkcji ErpBox. System ten pozwala na integrację szerokiego zakresu marketplace, wliczając w to również najpopularniejsze serwisy aukcyjne i sprzedażowe, takie jak:

  • Allegro, 
  • eBay,
  • Amazon.

Do największych zalet tego rozwiązania można zaliczyć sprawne pobieranie i aktualizowanie niezbędnych informacji o produktach, takich jak opisy, zdjęcia i wiele więcej. Przekłada się to na uproszczenie procesu wystawiania produktów w tych kanałach sprzedaży, ułatwiając pracę całego zespołu. Samo podłączenie hurtowni jest niezwykle proste – wystarczy zalogować się do ErpBox, wypełnić formularz w zakładce Towary i usługi, a następnie przejść do Import XML/Hurtownie.

Integracja z hurtownią w ErpBox – jak prezentuje się cennik?

Z uwagi na dużą ilość hurtownie dostępnych w ErpBox, oferta tego systemu jest bardzo atrakcyjna. Hurtownie te, podobnie jak obsługa 1 hurtowni spoza listy, nie wiąże się z dodatkowymi kosztami. Natomiast, jeśli użytkownik zdecyduje się na obsługę drugiej i kolejnych hurtowni, jego abonament zwiększy się o 49 zł miesięcznie (jak przewiduje aktualny cennik). Warto podkreślić, że na podstawie udostępnionego pliku XML, do ErpBox może zostać podłączona dowolna hurtownia, co otwiera przed sprzedawcami bardzo szerokie możliwości.

Redakcja dcamera.pl

Łączymy świat internetu, fotografii, mody i codziennego stylu życia z praktycznym podejściem do domu i marketingu. Nasz doświadczony zespół dzieli się rzetelną wiedzą, inspirując do kreatywnego działania zarówno w przestrzeni osobistej, jak i zawodowej.

Może Cię również zainteresować

Potrzebujesz więcej informacji?